
Contract management, a. s.

Contract management, a. s., pomáhá při tvorbě zadávací dokumentace, hlídá termíny i plynulou návaznost jednotlivých činností stavby, řídí smluvní korespondenci, definuje rizika a hledá vhodná řešení, v souladu s platnou legislativou.
Společnost Contract Management, a. s., se zaměřuje na úskalí stavebních projektů a řešení problémů klienta. Ústředním úsilím společnosti je šetřit klientův čas a odlehčit mu od starostí.
Nabídka služeb:
- Contract management – zajištění efektivního řízení stavebního projektu, aby byl zhotoven včas a v požadované kvalitě v návaznosti na smlouvu o dílo.
- Rozpočty a expertízy – expertní oceňování ve všech fázích přípravy, zajistění kvalitně připraveného soupisu prací v souladu s projektovou dokumentací i platnou legislativou.
- Elektronická správa a evidence dokumentů výstavbového projektu – elektronická správa dokumentů souvisejících se zakázkou, nastolení řádu v projektové dokumentaci i v celém procesu stavby.
- Časové řízení staveb – stanovení reálné časové náročnosti stavby, zpracování harmonogramů, nastavení funkčních procesů k úspěšnému dokončení stavby
- Analýzy a posudky – zpracování retrospektivní i prospektivní analýzy stavby.
- Metodické pokyny – zajištění jednotného a transparentního procesu konzultačního inženýrství a řízení stavebních projektů v ČR.
- Akustické studie – identifikace a eliminace zdrojů hluku v okolí stavby s cílem splnit hygienické limity, zajištění odborných měření včetně protihlukových opatření.